poniedziałek, 16 listopada 2015

Czy AD-ASTRA straszy?

Pierwszy wrześniowy dzwonek dla wielu uczniów oznacza rozpoczęcie nowej drogi życia. Nowe wrażenia, doświadczenia, przyjaźnie oraz historie nie kiedy ostatecznie trwające całe życie. Jak również pierwsze zetknięcia z dorosłością. Okres gimnazjum to czas w którym młodemu człowiekowi nie raz brakuje rozumu, ale poprzez, jeszcze błahe problemy zdobywa pierwsze doświadczenia . Dla uczniów klas pierwszych rozpoczął się pierwszym, niełatwym, ale mamy nadzieje że dobrym wyborem jakim jest wybór gimnazjum . Jest to ciężki moment dla wielu pierwszorocznych uczniów. Ale czy na pewno?
 Grupa dziennikarzy ze szkolnego koła dziennikarskiego przeprowadziła wywiad z losowymi osobami spośród uczniów klas 1. Zobaczmy co myślą najmłodsi o nowej szkole : 

Jak wam się podoba w nowej szkole ? - "Bardzo bałem się przed przyjściem do nowej szkoły , ale okazało się że jest ekstra a nauczyciele ciepło rozmawiają z nami w razie jakichkolwiek problemów"

 Czy bardzo się stresowałeś gdy pierwszy raz pojawiłeś się w naszej szkole ? - " Nie tyle stresowałem się co byłem podekscytowany nową szkołą. W pierwszym dniu nie wiedziałem do której klasy mam iść, wszyscy trzymaliśmy się razem by nie zgubić się "

 Kiedy zacząłeś chodzić do biedronki ? - "yyyy.....no dobra nie oszukujmy się, po jakimś tygodniu. Kiedy zobaczyłem że większość z moich znajomych idzie na luzie do biedry postanowiłem pójść z nimi i kupić sobie bagietkę.... i colę"

Bałeś się starszych uczniów z gimnazjum /liceum ? - "Czy bałem się?! W sumie niee, nie są aż tak straszni"

Mamy nadzieje że ten rok będzie bardzo owocny w wiele ciekawie spędzonych chwil, dużo zdobytej wiedzy, a dla uczniów kończących pobyt w tej jakże pięknej szkole zaowocuje świetnymi wynikami na egzaminie gimnazjalnym.

                                                                                     - Redakcja Koła Dziennikarskiego